JÄSENASIAT

JHL palvelee sinua monin tavoin. Ota yhteys lähimpään jhl:n edustajaan omalla paikkakunnallasi. Kysy apua epäselvissä tilanteissa ja osallistu aktiivisesti kokouksiin ja liiton tapahtumiin. Oman paikkakuntasi yhdistyksestä saat tämän hetken tietoa ja neuvoja pulmallisiin kysymyksiin. Jäsenenä saat käyttöösi myös liiton tarjoamat jäsenedut.

Jäsenpalveluun voit ottaa yhteyttä ma-to klo 9.00 - 15.00 puh. 010 7703 430 tai sähköpostitse jäsenrekisteri@hl.fi

Tästä pääset suoraan sivuille, josta pääset liittymään jäseneksi.

Jos jäsen ei halua jäsenkalenteria, niin se kannattaa peruuttaa ennen 30.9.2017.

Peruuttaminen tehdään Jäsenpalvelu 24h –palvelussa, jonne pääsee jhl.fi etusivun kautta.

UUSI JÄSENKORTTI JA KALENTERI

JHL:n jäsenkortti ja kalenteri postitetaan sinulle henklökohtaisesti MOTIIVI-LEHDEN yhteydessä. Jäsenkortti on voimassa kaksi vuotta.

Huom!

Lisäksi on tulossa mahdollisuus tilata verkkopalvelusta mobiilijäsenkortti, joka toimii älypuhelimessa. Sitä voi käyttää perinteisen jäsenkortin  rinnalla. Postitukset aloitetaan lokakuun lopulla.

OPISKELIJÄJÄSEN

TURVAn vakuutus on voimassa opiskelijalla teoriaopetuksen ja työharjoittelun aikana.

JHL jäsenkorttisi  toimii myös matkavakuutuskorttina, pidä se aina matkalla mukana.

KIRJOITA MOTIIVIIN

Lukijoiden kirjoituksia ja mielipiteitä julkaistaan lukija-palstalla. Kirjoita omalla nimelläsi toimitukseen. Kirjoittamasi teksti voidaan julkaista myös nimimerkillä, mikäli et halua nimeäsi julkisuuteen.Lähetä kirjoituksesi osoitteeseen

MOTIIVI / "lukijalta" PL 101, 00531 Helsinki