Koulutukset ja tapahtumat

Kurssit jäsenille

JHL tarjoaa jäsenilleen monenlaista koulutusta sekä alueellisesti että valtakunnallisesti.

Kaikille jäsenille suunnattuja kursseja ovat muun muassa:

- Edunvalvonnan ja yhteistoiminnan johdantokurssi

- Useat verkkokurssit, esimerkiksi johdanto verkkokurssiopiskeluun, maakuntahallintouudistus, työnhakijan työpaja tai lehtikirjoittelun kurssi

- Teemoitetut JHL tutuksi -kurssit, teemoina kansainvälinen ay-toiminta, ympäristö tai kulttuuri

- Tietotekniikan taitojen parantamiseen liittyvät kurssit sekä

- Ammatilliset opintopäivät ja kurssit.

Kaikki jäsenkoulutuksemme löydät koulutuskalenterista.

Käytä sähköisestä koulutuskalenterista hakiessasi hakusanoina esimerkiksi JHL tutuksi, edunvalvonnan ja yhteistoiminnan johdanto, tai valitse valikosta tietotekniikkakoulutus tai ammatilliset opintopäivät, kehittämispäivät ja seminaarit.

Myös Työväen sivistysliitto TSL tarjoaa monipuolista koulutusta JHL:läisille, muun muassa työhyvinvointiin, esiintymiseen ja vaikuttamiseen liittyviin teemoihin

Koulutukseen ilmoittautuminen

JHL:n ja SAK:laisen Kiljavan opiston kursseille ilmoittaudutaan Jäsenpalvelu 24h -palvelun kautta.

JHL:n tukemille Työväen Sivistysliitto TSL:n kursseille ilmoittaudutaan suoraan TSL:oon.

Mitä maksaa

JHL:n järjestämä koulutus on jäsenille pääsääntöisesti ilmaista. Liitto hoitaa matkakulut, kurssimaksut, majoituksen ja ruokailukulut.

SAK-opiston eli Kiljavan opiston kurssit kuuluvat liiton tuen piiriin. TSL:n kurssien osallistumismaksun maksaa JHL.

Tutustu tarkemmin liiton maksamaan koulutustukeen.